Pranešimai spaudai

Grįžti į pranešimų sąrąšą Viskas  Politika  Verslas  Teisėtvarka  Kultūra  Sportas  
ELTA už šio pranešimo turinį ir kalbą neatsako.
2017-06-13 13:42:50

KAUNE VIEŠOJO TRANSPORTO KAINOS PAKILO Į REKORDINES AUKŠTUMAS

Pranešimas spaudai
2017 m. birželio 13 d.

KAUNE VIEŠOJO TRANSPORTO KAINOS PAKILO Į REKORDINES AUKŠTUMAS
 
Kauno miesto savivaldybės valdantieji šiandien vykusiame Tarybos posėdyje nusprendė nepagrįstai padidinti viešojo transporto bilietų kainas.
Opozicijoje esantys Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (toliau TS-LKD) frakcijos nariai kategoriškai pasisakė prieš tokį Kauno miesto mero Visvaldo Matijošaičio komandos siūlymą.
 
TS-LKD frakcijos seniūnas Remigijus Skilandis Tarybos posėdyje teigė: „Statistikos departamento duomenimis kuro kaina mažėjo 20 proc., elektros kaina - 40 proc., UAB „Kauno autobusai" vairuotojų skaičius mažėjo, tačiau įmonės administracija plėtėsi, todėl tai nepagrindžia tokio didelio kainų didėjimo".
 
„Kauniečiai nusipelno kokybiško viešojo transporto, kuriuo daugiausia naudojasi mažas arba vidutines pajamas gaunantys asmenys, kurie perka lengvatinius viešojo transporto bilietus. Įmonė nepritraukė naujų žmonių, pilną kainą perkančių keleivių, reikia iš esmės spręsti investicijų į viešąjį transportą klausimą, neapkraunant gyventojų padidintomis bilietų kainomis, o finansuojant iš savivaldybės biudžeto ir ES paramos lėšų. Siūlau organizuoti suinteresuotų pusių diskusiją dėl viešojo transporto ateities Kaune", - diskusijoje siūlė Tarybos narė Edita Gudišauskienė.

„Tikrai reikia didinti atlyginimus vairuotojams, kad jie gautų padorų atlyginimą ir jiems nereiktų dirbti viršvalandžius. Kai buvusius pelnus keičia nuostolis, kai norima spręsti įmonės problemas, tai nereikia skubėti tai daryti kauniečių sąskaita. Galbūt logiška miesto viešąjį transportą subsidijuoti. Tai daroma daugelyje ES šalių, pvz. Taline, kur miestiečiams viešasis transportas apskritai nemokamas. Tuo labiau, kad Kauno miesto biudžeto perviršis yra 14,8 mln. eurų, kuris atsirado būtent kauniečių dėka. Iš jo ir siūlome subsidijuoti viešąjį transportą Kaune ir susilaikyti nuo tarifų kėlimo miestiečiams", - posėdyje pasisakė Jonas Koryzna.
 
Tarybos narys Gediminas Žukauskas priminė, kad „visada buvo siekiama skatinti gyventojus naudotis viešuoju transportu ir sumažinti automobilių skaičių miesto centre, tačiau didindami viešojo transporto bilietų kainas to tikrai nepasieksime, juolab visai neseniai Kaune ženkliai padidintas parkavimo mokestis".

„Dar 2016 m. sausį Kauno miesto taryba priėmė sprendimą, kuris numato 0,12 Eur dedamąją bilieto kainoje, kuri skiriama autobusų ir troleibusų parko atnaujinimui, tačiau, dabar naujas sprendimas - didinti kainas, vėl argumentuojamas naujų transporto priemonių įsigijimu ir parko atnaujinimu", - teigė Tarybos narys Andrius Kupčinskas.


Daugiau informacijos:
Kauno TS-LKD frakcijos Viešųjų ryšių tarnyba
El. p. ts-lkd.frakcija@kaunas.lt
Tel. 8-620 63 433