Pranešimai spaudai

Grįžti į pranešimų sąrąšą Viskas  Politika  Verslas  Teisėtvarka  Kultūra  Sportas  
ELTA už šio pranešimo turinį ir kalbą neatsako.
2017-12-07 12:12:33

PC „Europa“ duris atvėrė nauja kokybiško apatinio trikotažo parduotuvė „Atlantic“

PC „Europa“

Pranešimas žiniasklaidai

2017 m. gruodžio 7 d.

 

PC „Europa“ duris atvėrė nauja kokybiško apatinio trikotažo parduotuvė „Atlantic“

 

Vilniaus širdyje esančiame prekybos centre „Europa“ duris atvėrė nauja kokybiško apatinio trikotažo parduotuvė „Atlantic“. Tai jau trečia šio tinklo parduotuvė Vilniuje ir aštunta Lietuvoje. Vilniečiams parduotuvėje siūloma plati pasaulyje garsių apatinio trikotažo gamintojų prekių pasiūla, atidarymo proga pirkėjams suteikiamos nuolaidos.

 

Pasak bendrovės „INSEMA“, valdančios prekinius ženklus „Atlantic“ ir „Mylingerie“, vadovės Indrės Semaškienės, pastaraisiais metais parduotuvių tinklas „Atlantic“ smarkiai plečiasi, o PC „Europa“ – ypač patogi vieta siekiant tikslinės auditorijos dėmesio.

 

„Šio prekybos centro lankytojai turi tikslą apsipirkti, o ne vien praleisti laisvalaikį. Be to, „Europoje“ lankosi svarbiausi tiksliniai mūsų parduotuvės klientai – vidutines ir aukštesnes pajamas gaunantys vyrai ir moterys, negailintys dėmesio savo išvaizdai ir gerai savijautai, taip pat besidomintys mada“,  – sako I. Semaškienė.

 

Lentynose – garsiausi prekių ženklai

 

Nauja „Atlantic“ parduotuvė duris atvėrė antrajame „Europos“ aukšte, tarp parduotuvių „Max&Co“ ir „Stefanel“. Pasak vadovės, sau aktualių prekių čia ras ir vyrai, ir moterys – tinklas atstovauja tokiems pasaulyje garsiems prekių ženklams kaip „Mey“, „Nina von C.“, „Skiny“, „Gisela“, „Cornette“ ir kitiems.

 

„Siūlome platų apatinio trikotažo, miego drabužių, maudymosi kostiumų pasirinkimą, taip pat sportui reikalingas prekes. Visos jos išsiskiria savo kokybe, plačia kainų amplitude. Ne ką mažiau svarbus privalumas, kurį nuolat pažymi klientai, yra puikus aptarnavimas. Mūsų parduotuvėse dirba tik aukščiausio lygio profesionalai, galintys patarti visais klausimais. Pavyzdžiui, ar žinojote, kad net 80 proc. moterų nemoka tinkamai pasirinkti liemenėlės? Mūsų specialistai padės išspręsti šią problemą. Juk apatinis trikotažas lemia ne tik išvaizdą, bet ir nuotaiką bei savijautą“, – sako I. Semeškienė.

 

Didžiulės investicijos

 

„Atlantic“ parduotuvės „Europoje“ plotas – 73,5 kv. m. Greta erdvios salės įrengtos 3 persirengimo kabinos, šalia jų – poilsio zona, skirta pirkėjų antrosioms pusėms.

 

Vadovė skaičiuoja, kad į parduotuvę buvo investuota per keliasdešimt tūkstančių eurų: atnaujintos grindys, įrengta kokybiška ir taupi apšvietimo sistema, pastatyti modernūs baldai ir televizinė sistema, įrengta kartu su „Samsung“ atstovybe Lietuvoje.  

 

Atidarymo proga „Atlantic“ kviečia apsipirkti pigiau: pirmąja darbo savaitę „Europoje“ bus taikomos net 20 proc. nuolaidos visoms prekėms, tarp jų – ir iš naujosios kalėdinės kolekcijos.

 

Daugiau informacijos:

Lilija Eizintienė, Fabula Hill+Knowlton Strategies

Lilija@fabula.lt, +37065692500