Pranešimai spaudai

Grįžti į pranešimų sąrąšą Viskas  Politika  Verslas  Teisėtvarka  Kultūra  Sportas  
ELTA už šio pranešimo turinį ir kalbą neatsako.
2018-04-13 15:14:54

LIETUVOS JŪRŲ MUZIEJUS TOBULINS ... HAKERIAI

PRANEŠIMAS SPAUDAI
2018 m. balandžio 13 d.

LIETUVOS JŪRŲ MUZIEJUS TOBULINS ... HAKERIAI

    Šį savaitgalį Lietuvos jūrų muziejų okupuos ... hakeriai. Pasak muziejaus direktorės Olgos Žalienės, šiuolaikiniam muziejui neužtenka vien eksponatų, reikia ir naujų, modernių būdų padėti lankytojui pažinti juos.
    Septynios IT specialistų ir kūrybininkų komandos iš visos Lietuvos, dirbs be poilsio 30 valandų. Tokiais principais, vardan rezultato atsisakant miego, yra grįsti hakatonai. Juos galima vadinti kompiuterininkų festivaliais, kuriuos vainikuoja pritaikomosios programinės įrangos prototipo sukūrimas. Šis nelietuviškas žodis (iš angl. „hack" ir „marathon").naudojamas žaismingumo, įtraukimo, programavimo tyrinėjimo reikšme ir neturi jokių sąsajų su kompiuteriniais nusikaltimais.
    Jūrų muziejaus specialistai teigia, kad sukurtas produktas bus naudojamas lankytojų įtraukčiai didinti. Tai gali būti galimybė virtuliai pasilankyti muziejaus užkulisiuose, žaidimas, lankytojų srauto paskirstymas po skirtingus muziejaus objektus, skatinimas daugiau bilietus pirkti internetu, nesudarant eilių prie kasų, sezoniškumo mažinimas.
    Nugalėtojų komandos laukią ypatingas prizas - rinkinys viso, ką geriausio gali duoti muziejus ir Lietuvos pajūris: bendravimas su delfinais, delfinų pasirodymas, akvariumo, „Dino" parko lankymas, poilsis „Atsotogų parke".
    Lietuvos jūrų muziejuje rengiamas hakatonas vadinasi "Baltatonu”. Jis rengiamas įgyvendinant Pietų Baltijos programos projektą „Baltic Museums: Love IT". „Baltatonas" Lietuvos jūrų muziejuje - vienas iš projekto hakatonų serijos, vykstančių trijuose projekto miestuose - Gdynėje (Lenkija), Klaipėdoje ir Malmėje (Švedija). Jų metu pradėti kurti produktai leis praplėsti, papildyti muziejuose patiriamus lankytojų  įspūdžius, pritaikant žaidybines, multimedijos, virtualios realybės ir pan. technologijas.