Pranešimai spaudai

Grįžti į pranešimų sąrąšą Viskas  Politika  Verslas  Teisėtvarka  Kultūra  Sportas  
ELTA už šio pranešimo turinį ir kalbą neatsako.
2018-04-17 10:52:17

Lietuvos rinkoje sėkmė pernai lydėjo naują „Coca Cola“ gėrimą

Tarptautinio gėrimų gamybos koncerno „The Coca-Cola Company“ sprendimas žaliosios citrinos skoniu atnaujinti klasikinį gaivųjį gėrimą „Coca-Cola“ pastarajam Lietuvoje laimėjo sėkmingiausio 2017 metų naujo produkto titulą. Tarptautinė rinkos ir vartotojų tyrimų bendrovė „Nielsen“ gėrimui „Coca-Cola Lime“ pirmą vietą skyrė įvertinusi šalies prekybos tinklų pardavimus bei vartotojų nuomonę.

 

Antrąją vietą sėkmingiausių naujų produktų trejetuke užėmė „Grigeo“ su tualetiniu popieriumi „Grite Blossom“, trečiąją – „Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholinio alaus kokteilis su greipfrutais „Utenos Radler Grapefruit“.

 

„Į geriausiųjų trejetuką 2017-aisiais pateko net du gėrimai. Pernai gėrimų gamintojai eksperimentavo gana drąsiai ir taikė maisto ir gėrimų gamybos segmente stiprėjančią „fusion“ tendenciją, leidžiančią derinti skirtingus skonius. Klasika visuomet liks klasika, tačiau panašu, kad eksperimentai buvo sėkmingi ir naujovių pasiilgę vartotojai juos puikiai įvertino“, – sako „Nielsen“ vadovė Baltijos šalims Ilona Lepp.

Pastaruosius trejetą metų sėkmingiausio naujo produkto laurai Lietuvoje atitekdavo aludariams, tuo tarpu pernai nugalėtoja tapo nealkoholinius gėrimus gaminanti įmonė.

 

„Toks sėkmingas „Coca-Cola Lime“ startas visose trijose Baltijos šalyse – didelio visos komandos, įskaitant mūsų partnerius, darbo rezultatas. Jau daugelį metų šiose šalyse „Coca-Cola“ ir kiti mūsų gaminami gėrimai vartotojų yra itin mėgstami. O pastaruosius keletą metų pastebime ir vis stiprėjantį vartotojų poreikį naujovėms bei naujoms skoninėms savybėms – vartotojai drąsiai eksperimentuoja, išbando ir noriai į kasdien vartojamų produktų sąrašą įtraukia naujus produktus. Mes savo ruožtu visame pasaulyje investuojame į naujienas ir inovacijas, vartotojų poreikių, elgsenos bei skonių tyrimus, sekame naujausias tendencijas, kad galėtume savo vartotojams pasiūlyti jų lūkesčius geriausiai atitinkančius produktus nepamiršdami ir tradicinio „Coca-Cola“ skonio”, – komentuoja „Coca–Cola“ vadovė Baltijos šalims Ieva Matulaitienė.

 

Antrąją vietą užėmusios bendrovės „Grigeo“ generalinis direktorius Robertas Krutikovas teigia, kad praėję metai buvo išties sėkmingi.

„Būdami rinkos lyderiais suprantame, kad higieninio popieriaus kategorija yra nuolatos kintanti ir klientai laukia naujovių. Didelės investicijos į naujas technologijas suteikė puikias galimybes didinti kokybę, bei optimizuoti gamybinius kaštus. Matydami 3-jų sluoksnių kategorijos augimą, nusprendėme rinkai pristatyti  „Grite Blossom“ produktą, kuris puikiai atitinka aukščiausius mūsų klientų reikalavimus, o atsinaujinusių gamybos procesų dėka turi patrauklią kainą ir išskirtinį dizainą“, – sako jis.

 

Lietuvoje įvedus alkoholio reklamos draudimą ir sutrumpinus prekybą juo, ši kategorija vartotojams gali tapti kiek mažiau pastebima. Tačiau, „Nielsen“ duomenimis, šioje prekių kategorijoje išskirtinės naujovės bei inovacijos Lietuvoje turi vieną aukščiausių pastebimumo indeksų, todėl iš pirkėjų akiračio neišnyko.

„Nealkoholinio alaus kokteilio su greipfrutais sėkmę lėmė labai geros produkto skoninės savybės bei labai laiku apčiuopta vartotojų „mada“ – būtent pernai staiga išpopuliarėjo nealkoholinio alus produktai. Kadangi vieninteliai Lietuvoje turime nealkoholinio alaus gamybos liniją, drąsiai kuriame naujus produktus, kurie ne tik laimi Lietuvos vartotojų simpatijas, bet ir labai aukštai vertinami pasauliniu mastu. „Švyturio-Utenos alaus“ sukurti nealkoholiniai alūs pernai buvo pripažinti geriausi visoje „Carlsberg Grupėje“, – sako  „Švyturio-Utenos alaus“ vadovas Rolandas Viršilas.

„Kiekvienais metais rinkoje pasirodo tūkstančiai įvairių maisto, gėrimų bei plataus vartojimo prekių naujovių, kurios konkuruoja dėl vartotojų dėmesio. Dešimt metų rinkdami pačias populiariausias ir didžiausio vartotojų dėmesio sulaukusias naujoves kaip niekas kitas esame arti to, kuo šią minutę gyvena rinka. Esu tikra, kad sėkmę būtina objektyviai išmatuoti ne tik tam, kad būtų įvertintas jau įdėtas darbas, bet ir tam, kad laimėtum ateityje. Teisingai sakoma – visada  siek mažiausiai mėnulio ir nesibaimink galimos nesėkmės, nes vis tiek nusileisi tarp žvaigždžių“, – sako „Nielsen“ vadovė Baltijos šalims I. Lepp.

 

 

Apie „Nielsen“ Best New Launch konkursą

„Nielsen“ kasmet tiria ir vertina 18-os svarbiausių maisto ir buities prekių kategorijų grupes, pradedant pienu, baigiant skalbinių minkštikliais.

Pirmojo etapo metu kiekvienoje kategorijoje išreitinguojami trys labiausiai pirkti nauji produktai, per antrąjį etapą įsitraukia ir paklausiausius įvertina pirkėjai: ar juos pastebėjo, ar pirko, kaip patiko, ar kartojo. Iš objektyvių apyvartos duomenų bei individualaus prekybos centrų klientų vertinimo sudarytas indeksas lemia metų prekę-laimėtoją.

Sėkmingiausius naujus produktus „Nielsen“ renka nuo 2008 metų.

 

Apie „Nielsen“:

„Nielsen“ yra tarptautinė veiklos vertinimo sprendimų bendrovė, tirianti pirkėjų elgesį daugiau nei 100 pasaulio šalių. Žiniasklaidos ir reklamos sričių klientams bendrovė teikia auditorijų matavimo paslaugas, pirkimo segmente vienintelė siūlo pasaulinį plataus vartojimo prekių mažmeninės prekybos vertinimą. Daugiau informacijos apie bendrovę interneto svetainėje www.nielsen.com




 
Bendrinti