Pranešimai spaudai

Grįžti į pranešimų sąrąšą Viskas  Politika  Verslas  Teisėtvarka  Kultūra  Sportas  
ELTA už šio pranešimo turinį ir kalbą neatsako.
2018-08-09 13:02:21

„Tele2“ jau skyrė kompensacijas savo klientams

 

2018 08 09

 

 

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ praneša, kad rugpjūčio 3–4 d. užsienyje buvusiems ir tarptinklinio ryšio paslauga negalėjusiems pasinaudoti klientams kompensacijos jau skirtos. Nuo šiandien dovanų nemokamus 20 GB gavo ir visi Lietuvoje buvę klientai, mokantys pagal sąskaitas.

 

Operatorius minėtomis dienomis užsienyje buvusiems ir nepatogumų dėl ryšio sutrikimų patyrusiems klientams kompensuos šio mėnesio abonento įmoką bei padengs visas rugpjūčio 1–5 d. tarptinklinio ryšio išlaidas. Šie mokesčiai bus automatiškai išskaičiuoti iš artimiausios mėnesio sąskaitos.

 

Be to, įmonė vartotojams jau padovanojo 100 GB nemokamų interneto duomenų, kuriuos galima išnaudoti Lietuvoje iki pat spalio pabaigos.

 

Klientai apie jiems suteikiamą kompensaciją pirmadienio vakarą buvo informuoti SMS žinutėmis.

 

Tuo tarpu Lietuvoje buvusiems klientams, mokantiems pagal sąskaitas, „Tele2“ dovanas išdalino šiandien. Apie gaunamus 20 GB nemokamų interneto duomenų, galiosiančių iki vasaros pabaigos, vartotojai bus informuojami SMS žinutėmis iki rugpjūčio 10 d. vakaro, tačiau padidėjusį duomenų likutį jau dabar galima patikrinti svetainėje www.naršyk.tele2.lt.

 

Kaip ir buvo planuota, kompensacijoms skirta suma sieks apie 1 mln. eurų.

 

Minėtomis dienomis užsienyje keliavę ir SMS žinutės vis dar nesulaukę klientai, operatoriaus yra raginami nemokamai susisiekti trumpuoju numeriu 117 arba atvykti į artimiausią „Tele2“ saloną.

 

Daugiau informacijos:

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius

mob. +370 683 66319, el. paštas: andrius.baranauskas@tele2.com




 
Bendrinti